Please enter a value with valid length
دوباره تلاش کنید
ارتباط با ما
گالری تصاویر
تالار گفتمان
ورود اعضا
ENGLISH
!!!b۲!!!
!!!b۲!!!
صفحه نخست
درباره معاونت اداری و مالی
امور اداری و پشتیبانی
امور مالی
امور رفاهی
ارتباط با ما
محمدتقی طغرائی
دکترا رشته کارآفرینی
اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی دانشگاه، مطابق با مقررات و آئین نامه های مربوط؛ رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روش های کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیت های مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی مؤسسه.
ادامه . . .
سامانه گردشگری و رفاهی
راه اندازی سامانه گردشگری
۱۳۹۷/۰۳/۰۸
صندوق قرض الحسنه شهید بهروز مرادی
صندوق قرض الحسنه شهید بهروز مرادی دانشگاه هنراصفهان به استناد ماده ۷ پیوست شماره ۵ آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و ماده ۶ پیوست شماره ۴ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی تشکیل گردیده است.
۱۳۹۶/۱۰/۰۴
مشاهده سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی
بیمه شده گرامی پس از ورود به سامانه با استفاده از راهنمای ثبت نام نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمائید.
۱۳۹۶/۰۲/۱۷
اطلاعیه ساماندهی سهام عدالت
سامانه سهام عدالت راه اندازی شد که بر اساس آن مشمولان به ترتیب رقم سمت راست شماره ملی خود می توانند صورتحساب دریافت کنند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۸
اتوماسیون اداری
اتوماسیون حقوق
اتوماسیون حضور و غیاب
اتوماسیون تغذیه
اتوماسیون اینترنت
پست الکترونیک
سامانه کتابخانه
سامانه کتابخانه دیجیتال
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
معاونت اداری و مالی:
برگزاری مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی
برگزاری مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی
مراسم معارفه سرپرست مدیریت حوزه اداری و پشتیبانی دانشگاه در روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۹۵ در ساختمان مرکزي دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم آقای مهندس مهدی معینی معاون اداري و مالي دانشگاه از همکاري و زحمات همکاران دانشگاهي تقدير و تشکر کردند و گزارشي اجمالي از حوزه کاري آن معاونت ارايه و انتظارات خود و مجموعه دانشگاه را از حوزه مديريت اداري و پشتيباني مطرح نمودند.
مهندس معینی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تاکید بر رعايت قوانين و مقررات اداري از کارکنان دانشگاه خواست با همت و نيت خير خود درجهت ارتقاء اهداف دانشگاه، محيط و فضاي کاري و اداري تلاش کنند.
در ادامه آقای محسن حیدری فرد سرپرست مدیریت امور اداری و پشتيباني هم در سخناني به تبيين ديدگاههاي خود درباره وضعيت کارمندي دانشگاه پرداخت. محسن حيدري فرد درابتداي کلام خود گفت: از جناب آقاي دکتر کياني رياست محترم دانشگاه وجناب آقاي مهندس معيني معاون محترم اداري مالي تشکر مي کنم كه به من اعتماد كردند و اميدوارم با عملكرد مثبت و موثر، به اين اعتماد پاسخي شايسته دهم.
وی ادامه داد: برنامه ها و تدابیر آینده مدیریت اداری به طور اجمال درچند محور اصلي «کرامت، شفافيت، عدالت، تقويت دين مداري و افزايش بهره وري» دنبال خواهد شد. حيدري فرد افزود: از اين محورها، ۴ مورد اول وظيفه و تکليف مديريت اداري است و افزايش بهره وري نيز با مشارکت موثر کارکنان محقق مي گردد.
وی تاکید کرد: معتقدم در همه حال، کرامت و شخصیت تک تک کاركنان باید حفظ گردد و هیچ امری، حتي كم كاري يا تخلف، نمي تواند بهانه اي براي هتك حرمت يا برخورد خارج از اخلاق اسلامي با كاركنان مجموعه شود و اين امر، شامل تمامي نيروها اعم از رسمي، پيماني، قراردادي و شركتي خواهد بود و مديريت اداري و زيرمجموعه او بايد در برخوردهاي اسلامي و انساني نمونه باشند. برهمين اساس، اخلاق را وجهه همت خود خواهم كرد و انشاءالله شرايطي را فراهم كنيم كه تك تك كاركنان به سهولت بتوانند با مدير اداري سخن بگويند، ايده بدهند و انتقاد كنند و واهمه نداشته باشند.
حیدری فرد در ادامه به تبیین مبحث شفافیت پرداخت و تصریح کرد: اين نيز ازوظايف امور اداري است. تمامي کارکنان بايد به تفصيل از حقوق خود درمجموعه آگاه باشند و في المثل نسبت به ميزان مرخصي، شرايط دير آمدن يا زود رفتن هاي روزانه، ميزان اضافه کار، شرايط تبديل وضعيت و مواردي ازاين قبيل داراي اطلاعات يکسان و مناسب شوند. بر اين اساس، در صورتي که آئين نامه اي وجود داشته باشد بايد به همگان اعلام شود و اگر نباشد، بايد تدوين و اعلام گردد. وي افزود: مديريت اداري بايد وظايف كاركنان مجموعه را نيز شفاف كند تا شاهد نباشيم در برخي بخش ها، برخي از كاركنان با حجم زيادي از كار مواجه و برخي داراي فراغت بال گردند. سرپرست مديريت اموراداري در تبيين مبحث عدالت نيز گفت: شفافيت ركن مهم عدالت است و آگاه شدن كاركنان به حقوق و تكاليف خود، طبيعتا به تعميق و تقويت عدالت خواهدانجاميد. ضمن آنكه در يك نظام عادلانه، شايسته سالاري رقم خواهد خورد وافراد، بر اساس توانمندي ها و ابتكارات و ارزش هاي انساني و نه بر اساس روابط، ارتقا خواهند يافت. حيدري فرد افزود: تقويت دين مداري در حوزه
کارکنان نیز از تکالیف مدیر اداری است و البته منظور از این امر، صرفا پرداختن به ظواهر نیست. دين مداري سبب ارتقاي اخلاق اداري، بهره وري، خوش بيني به همکاران، حاکميت فضاي صميميت و انصاف و پرهيز از گلايه هاي درگوشي و دلخوري ها مي شود.
سرپرست مدیریت امور اداری در ادامه به تبیین افزایش بهره وري پرداخت و تاکيد کرد: افزايش بهره وري محقق نخواهد شد مگر با تشريک مساعي و همکاري تک تک كاركنان و تصور مي كنم در اين بخش، وظيفه اصلي بر دوش كاركنان محترم و عزيز مجموعه است.
حاکم شدن نظم اداری در انجام وظایف و ورود و خروج، اصلاح ساختار اداری، تقویت و علمی کردن سیستم ارزيابي کارکنان، و تقويت فرايند آموزش هاي ضمن خدمت از جمله مهم ترين موارد افزايش بهره وري است. وي افزود: اگر سيستمي داراي نظم و انضباط و در عين حال اخلاق باشد، ضمن آنکه از تضييع حقوق تک تك كاركنان جلوگيري خواهد كرد و تفاوت غيرعادلانه هم بين رسمي و پيماني و قراردادي و شركتي قائل نخواهد شد اما در عين حال، مانع ويژه شدن معدود
افراد در سیستم می شود.
حیدری فرد در پایان تاکید کرد: همه آنچه عرض شد، نیاز به توضیح و تفصيل دارد که انشاءالله در آينده در نامه اي به کارکنان محترم دانشگاه عرضه خواهم کرد. تحقق اين اهداف مسلما نياز به زمان و رفع موانع احتمالي دارد اما همه مطمئن باشند كه با همكاري همكاران بزرگوار در حوزه مديريت اداري، در اين راه گام برخواهيم داشت و هر مقدار را كه بتوانم انجام خواهم داد چه يك روز در اين مسئوليت بمانم يا يك سال يا كمتر و بيشتر. وي تصريح كرد: من در مدت مسئوليت خود،«كادرسازي» براي دانشگاه را وجهه همت خويش خواهم كرد و از «باندسازي» كه به شدت مخالف روحياتم هست، پرهيز مي كنم.
سیستم اداری دانشگاه باید نورچشمی داشته باشد اما نورچشمی، کسی نيست جز کارمندي که توانمندي ها و مهارت هاي بيشتري دارد، متخلق به اخلاق اسلامي و سازماني است، داراي روحيه تعاون و تعهد به کار و وظيفه است، منظم و پيرو قوانين است و البته اهل مشورت دادن و صاحب ايده و ابتکار.وي تصريح کرد: به شدت معتقدم كه مديريت علمي، مديريتي متكي به افراد نيست
و مدیر اداری باید در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی خويش حرکت کند نه يک کلمه بيشتر و نه يک کلمه كمتر. چرا كه اساسا سيستم هايي كه به افراد متكي باشند سيستم هايي غيرعلمي خواهند بود.
در پایان این مراسم حکم سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیباني دانشگاه توسط آقاي مهندس مهدي معيني معاون اداري و مالي دانشگاه به آقاي محسن حيدري فرد تقديم و براي ايشان آرزوي سلامتي و موفقيت در مسئوليت محوله نمودند.
تاریخ:
۱۳۹۵/۰۶/۱۷
تعداد بازدید:
۵۳۱۸
منبع:
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
۰
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
طول مجاز برای نام بین ۶ تا ۱۰۰ کاراکتر است.
نام باید شامل کاراکتر های فارسی باشد
آدرس پست الکترونیکی شما
آدرس ایمیل اشتباه وارد شده است
حداکثر کاراکتر مجاز ۲۰۰ است
شماره تلفن
شماره تلفن معتبر نیست
شماره تلفن نمی تواند از ۸ رقم کمتر و از ۱۱ رقم بیشتر باشد
توضیحات
کد امنیت
*
صفحه نخست
نقشه سایت
سوالات متداول
پیوندها
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
می باشد.
ورود اعضا
Powered by
Dorsa
Portal