معاونت فرهنگی
معاون ادار ی و مالی
محمدتقی طغرائی
دکترا رشته کارآفرینی
اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی دانشگاه، مطابق با مقررات و آئین نامه های مربوط؛ رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روش های کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیت های مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی مؤسسه.
  • راه اندازی سامانه گردشگری
    ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
  • صندوق قرض الحسنه شهید بهروز مرادی دانشگاه هنراصفهان به استناد ماده ۷ پیوست شماره ۵ آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و ماده ۶ پیوست شماره ۴ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی تشکیل گردیده است.
    ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
  • بیمه شده گرامی پس از ورود به سامانه با استفاده از راهنمای ثبت نام نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمائید.
    ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
  • سامانه سهام عدالت راه اندازی شد که بر اساس آن مشمولان به ترتیب رقم سمت راست شماره ملی خود می توانند صورتحساب دریافت کنند.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
معاونت اداری و مالی:
برگزاری مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی
برگزاری مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی
مراسم معارفه سرپرست مدیریت حوزه اداری و پشتیبانی دانشگاه در روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۹۵ در ساختمان مرکزي دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم آقای مهندس مهدی معینی معاون اداري و مالي دانشگاه از همکاري و زحمات همکاران دانشگاهي تقدير و تشکر کردند و گزارشي اجمالي از حوزه کاري آن معاونت ارايه و انتظارات خود و مجموعه دانشگاه را از حوزه مديريت اداري و پشتيباني مطرح نمودند.
مهندس معینی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تاکید بر رعايت قوانين و مقررات اداري از کارکنان دانشگاه خواست با همت و نيت خير خود درجهت ارتقاء اهداف دانشگاه، محيط و فضاي کاري و اداري تلاش کنند.
در ادامه آقای محسن حیدری فرد سرپرست مدیریت امور اداری و پشتيباني هم در سخناني به تبيين ديدگاههاي خود درباره وضعيت کارمندي دانشگاه پرداخت. محسن حيدري فرد درابتداي کلام خود گفت: از جناب آقاي دکتر کياني رياست محترم دانشگاه وجناب آقاي مهندس معيني معاون محترم اداري مالي تشکر مي کنم كه به من اعتماد كردند و اميدوارم با عملكرد مثبت و موثر، به اين اعتماد پاسخي شايسته دهم.
وی ادامه داد: برنامه ها و تدابیر آینده مدیریت اداری به طور اجمال درچند محور اصلي «کرامت، شفافيت، عدالت، تقويت دين مداري و افزايش بهره وري» دنبال خواهد شد. حيدري فرد افزود: از اين محورها، ۴ مورد اول وظيفه و تکليف مديريت اداري است و افزايش بهره وري نيز با مشارکت موثر کارکنان محقق مي گردد.
وی تاکید کرد: معتقدم در همه حال، کرامت و شخصیت تک تک کاركنان باید حفظ گردد و هیچ امری، حتي كم كاري يا تخلف، نمي تواند بهانه اي براي هتك حرمت يا برخورد خارج از اخلاق اسلامي با كاركنان مجموعه شود و اين امر، شامل تمامي نيروها اعم از رسمي، پيماني، قراردادي و شركتي خواهد بود و مديريت اداري و زيرمجموعه او بايد در برخوردهاي اسلامي و انساني نمونه باشند. برهمين اساس، اخلاق را وجهه همت خود خواهم كرد و انشاءالله شرايطي را فراهم كنيم كه تك تك كاركنان به سهولت بتوانند با مدير اداري سخن بگويند، ايده بدهند و انتقاد كنند و واهمه نداشته باشند.
حیدری فرد در ادامه به تبیین مبحث شفافیت پرداخت و تصریح کرد: اين نيز ازوظايف امور اداري است. تمامي کارکنان بايد به تفصيل از حقوق خود درمجموعه آگاه باشند و في المثل نسبت به ميزان مرخصي، شرايط دير آمدن يا زود رفتن هاي روزانه، ميزان اضافه کار، شرايط تبديل وضعيت و مواردي ازاين قبيل داراي اطلاعات يکسان و مناسب شوند. بر اين اساس، در صورتي که آئين نامه اي وجود داشته باشد بايد به همگان اعلام شود و اگر نباشد، بايد تدوين و اعلام گردد. وي افزود: مديريت اداري بايد وظايف كاركنان مجموعه را نيز شفاف كند تا شاهد نباشيم در برخي بخش ها، برخي از كاركنان با حجم زيادي از كار مواجه و برخي داراي فراغت بال گردند. سرپرست مديريت اموراداري در تبيين مبحث عدالت نيز گفت: شفافيت ركن مهم عدالت است و آگاه شدن كاركنان به حقوق و تكاليف خود، طبيعتا به تعميق و تقويت عدالت خواهدانجاميد. ضمن آنكه در يك نظام عادلانه، شايسته سالاري رقم خواهد خورد وافراد، بر اساس توانمندي ها و ابتكارات و ارزش هاي انساني و نه بر اساس روابط، ارتقا خواهند يافت. حيدري فرد افزود: تقويت دين مداري در حوزه
کارکنان نیز از تکالیف مدیر اداری است و البته منظور از این امر، صرفا پرداختن به ظواهر نیست. دين مداري سبب ارتقاي اخلاق اداري، بهره وري، خوش بيني به همکاران، حاکميت فضاي صميميت و انصاف و پرهيز از گلايه هاي درگوشي و دلخوري ها مي شود.
سرپرست مدیریت امور اداری در ادامه به تبیین افزایش بهره وري پرداخت و تاکيد کرد: افزايش بهره وري محقق نخواهد شد مگر با تشريک مساعي و همکاري تک تک كاركنان و تصور مي كنم در اين بخش، وظيفه اصلي بر دوش كاركنان محترم و عزيز مجموعه است.
حاکم شدن نظم اداری در انجام وظایف و ورود و خروج، اصلاح ساختار اداری، تقویت و علمی کردن سیستم ارزيابي کارکنان، و تقويت فرايند آموزش هاي ضمن خدمت از جمله مهم ترين موارد افزايش بهره وري است. وي افزود: اگر سيستمي داراي نظم و انضباط و در عين حال اخلاق باشد، ضمن آنکه از تضييع حقوق تک تك كاركنان جلوگيري خواهد كرد و تفاوت غيرعادلانه هم بين رسمي و پيماني و قراردادي و شركتي قائل نخواهد شد اما در عين حال، مانع ويژه شدن معدود
افراد در سیستم می شود.
حیدری فرد در پایان تاکید کرد: همه آنچه عرض شد، نیاز به توضیح و تفصيل دارد که انشاءالله در آينده در نامه اي به کارکنان محترم دانشگاه عرضه خواهم کرد. تحقق اين اهداف مسلما نياز به زمان و رفع موانع احتمالي دارد اما همه مطمئن باشند كه با همكاري همكاران بزرگوار در حوزه مديريت اداري، در اين راه گام برخواهيم داشت و هر مقدار را كه بتوانم انجام خواهم داد چه يك روز در اين مسئوليت بمانم يا يك سال يا كمتر و بيشتر. وي تصريح كرد: من در مدت مسئوليت خود،«كادرسازي» براي دانشگاه را وجهه همت خويش خواهم كرد و از «باندسازي» كه به شدت مخالف روحياتم هست، پرهيز مي كنم.
سیستم اداری دانشگاه باید نورچشمی داشته باشد اما نورچشمی، کسی نيست جز کارمندي که توانمندي ها و مهارت هاي بيشتري دارد، متخلق به اخلاق اسلامي و سازماني است، داراي روحيه تعاون و تعهد به کار و وظيفه است، منظم و پيرو قوانين است و البته اهل مشورت دادن و صاحب ايده و ابتکار.وي تصريح کرد: به شدت معتقدم كه مديريت علمي، مديريتي متكي به افراد نيست
و مدیر اداری باید در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی خويش حرکت کند نه يک کلمه بيشتر و نه يک کلمه كمتر. چرا كه اساسا سيستم هايي كه به افراد متكي باشند سيستم هايي غيرعلمي خواهند بود.
در پایان این مراسم حکم سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیباني دانشگاه توسط آقاي مهندس مهدي معيني معاون اداري و مالي دانشگاه به آقاي محسن حيدري فرد تقديم و براي ايشان آرزوي سلامتي و موفقيت در مسئوليت محوله نمودند.
تاریخ:
۱۳۹۵/۰۶/۱۷
تعداد بازدید:
۵۳۱۸
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات ۰)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
معاونت اداری و مالی دانشگاه هنر اصفهان
خیابان حکیم نظامی، چهاراه خاقانی، دانشگاه هنر اصفهان، معاونت اداری و مالی
۰۳۱-۳۶۲۴۴۴۵۲
دانشگاه هنر اصفهان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان می باشد.
ورود اعضا
معاونت اداري و مالي دانشگاه هنر اصفهان
Powered by DorsaPortal