دوباره تلاش کنید
ارتباط با ما
گالری تصاویر
تالار گفتمان
ورود اعضا
ENGLISH
!!!b2!!!
!!!b2!!!
صفحه نخست
درباره معاونت اداري و مالي
امور اداري و پشتيباني
امور مالي
امور رفاهي
ارتباط با ما
محمدتقی طغرائی
دکترا رشته کارآفرینی
اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی دانشگاه، مطابق با مقررات و آئین نامه های مربوط؛ رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روش های کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیت های مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی مؤسسه.
ادامه . . .
سامانه گردشگري و رفاهي
راه اندازي سامانه گردشگري
1397/03/08
صندوق قرض الحسنه شهید بهروز مرادی
صندوق قرض الحسنه شهید بهروز مرادی دانشگاه هنراصفهان به استناد ماده 7 پیوست شماره 5 آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و ماده 6 پیوست شماره 4 آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی تشکیل گردیده است.
1396/10/04
مشاهده سوابق بيمه شدگان تامين اجتماعي
بيمه شده گرامي پس از ورود به سامانه با استفاده از راهنماي ثبت نام نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمائيد.
1396/02/17
اطلاعيه ساماندهي سهام عدالت
سامانه سهام عدالت راه اندازي شد كه بر اساس آن مشمولان به ترتيب رقم سمت راست شماره ملي خود مي توانند صورتحساب دريافت كنند.
1395/12/18
اتوماسيون اداري
اتوماسيون حقوق
اتوماسيون حضور و غياب
اتوماسيون تغذيه
اتوماسيون اينترنت
پست الکترونیک
سامانه كتابخانه
سامانه كتابخانه ديجيتال
وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
امور اداري و پشتيباني
سيد احمد مومني
مدير امور اداري و پشتيباني
کارشناسی ارشد
پست الكترونيكي:
031-36244453
داخلي: 312
شرح وظايف و اهداف :
1.اعمال و اجراي قوانين ، آئين نامه هاي اداري و استخدامي صادره از مراجع ذيصلاح .
2.نظارت بر تهيه و تدوين آئين نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العملهاي لازم اداري و ابلاغ آنها به واحد هاي مربوط .
3.ارائه پيشنهادهاي لازم در زمينه مقررات استخدامي و طبقه بندي مشاغل و اظهار نظر در مورد آنها .
4.نظارت بر انجام امور مختلف رفاهي كاركنان دانشگاه و تهيه و تنظيم طرح هاي مربوطه .
5.برآورد ميزان ملزومات و ابزار لازم كار اداري و نظارت بر توزيع آنها .
6.نظارت بر اجراي امور مربوط به به ارتقاء شغلي كاركنان ، پرداخت فوق العاده ها ، اضافه كاري و كسركار و غيره .
7.نظارت برحسن انجام وظيفه كارشناسان قسمت مديريت امور اداري .
8.كنترل و نظارت بر كار ادارات تابعه و ايجاد هماهنگي بين فعاليت هاي آنها.
9.نظارت بر انجام امور مربوط به ارزشيابي كاركنان.
10.تنظيم گزارش هاي ماهيانه و ساليانه جهت ارائه به مقام بالاتر.
11.نظارت بر نحوه تنظيم ليست اقلام تداركاتي واحدهاي مختلف دانشگاه بر طبق قانون و مقررات موضوعه.
12.انجام هماهنگي درامور خريد و سفارشات داخلي وخارجي.
13.نظارت بركار نقليه دانشگاه.
14.نظارت برانجام امور خدماتي دانشگاه .
15.برنامه ريزي امور انبارداري و نظارت برنحوه نگهداري و ورود و خروج كالاها و ايمني و حفاظت از آنها.
16.برنامه ريزي و نظارت براي ايجاد تسهيلات لازم در امر حمل و نقل وسايل و لوازم واحدها ي مختلف دانشگاه.
17.برنامه ريزي جهت نگهداري و بهسازي به منظور ارتقاي منابع انساني و توانمند سازي آن.
تاریخ به روزرسانی:
1401/05/03
تعداد بازدید:
14863
صفحه نخست
نقشه سایت
سوالات متداول
پیوندها
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به
دانشگاه هنر اصفهان
مي باشد.
ورود اعضا
Powered by
Dorsa
Portal