معاونت فرهنگی
معاون ادار ی و مالی
مهدي معيني
كارشناسي ارشد معماري
mehdi.moini@aui.ac.ir
اداره و نظارت بر حسن اجراي كليه امور اداري، مالي دانشگاه، مطابق با مقررات و آئين نامه هاي مربوط؛ رسيدگي به اهداف اجرايي دانشگاه و هدايت و نظارت بر چگونگي گردش كارها و روش هاي كاري مورد عمل در واحدهاي مختلف به منظور ايجاد هماهنگي بين فعاليت هاي مربوط به واحدهاي مختلف در راستاي تحقق اهداف اجرايي مؤسسه.
معاونت اداري و مالي:
نشست مدير امور اداري با كاركنان خدمات
نشست مدير امور اداري با كاركنان خدمات

نشست سرپرست امور اداري و پشتيباني دانشگاه با كاركنان خدمات در نمازخانه ساختمان اداري برگزار شد. در اين نشست، سرپرست امور اداري با بيان اينكه بين نيروهاي خدمات و ديگران تفاوتي به لحاظ ارزش هاي انساني نيست گفت: «فرق امثال من و امثال شما فقط و فقط تقسيم وظايف است كه از شما خواسته اند در بخش خدمات خدمت كنيد و من در بخش اداري؛ اما اين تفاوت ها، نشانه و سبب برتري و تفاخر نيست.» حيدري فرد با تاكيد بر اينكه همه نيروهاي خدماتي برادران ما در امور اداري هستند تصريح كرد: «شما هم مانند ديگر كاركنان دانشگاه وظايفي بر دوش داريد و در مقابل، حقوقي كه امور اداري بايد ايفا نمايد.» وي افزود: «حفظ حرمت و كرامت كاركنان خدمات از سوي امور اداري و زيرمجموعه آن و نيز دفاع از اين حرمت در مجموعه دانشگاه، تدوين شرح وظايف و جلوگيري از سپرده شدن امور متفرقه خارج از وظايف به نيروهاي خدماتي، پيگيري حقوق نيروهاي خدمات در قبال شركت، برقراري سيستم تشويق براي كاركنان متعهد به كار، تشويق به ادامه تحصيل، فراهم آوردن زمينه رشد و ارتقاي كاركنان خدمات در درون سيستم در صورت امكان و ... از جمله وظايف امور اداري در قبال شماست و در عين حال، شما نيز وظايفي بر عهده داريد.» سرپرست مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه؛ «انجام وظايف طبق ليست وظايفي كه به زودي اعلام خواهد شد، تعهد به نظم و اخلاق در حين كار، تلاش براي حفظ بيت المال و ارائه نظر و مشورت به مجموعه اداري» را از جمله تعهدات كاركنان بخش خدمات خواند و تاكيد كرد: «انشاءالله با كمك يكديگر بتوانيم امور عمومي و پشتيباني ساختمان هاي متفرق دانشگاه را سر و سامان ببخشيم.» حيدري فرد افزود: «مي دانم كه كار محوله به شما سخت و خسته كننده به لحاظ جسماني است و تعداد شما هم كم است اما در شرايط فعلي چاره اي نيست و بايد با همكاري همديگر، اين بار را از زمين برداريم.» سرپرست مديريت امور اداري از كاركنان خدمات خواست هواي همديگر را داشته باشند و از گلايه هاي مكرر از همديگر بپرهيزند كه اين امر، باعث دل آزردگي و كدورت خواهد شد. وي با تاكيد بر اهميت سلامت جسماني كاركنان بخش خدمات، ابراز اميدواري كرد امور اداري بتواند با تمهيداتي، به سلامت جسماني اين كاركنان بيش از گذشته بپردازد. حيدري فرد در پايان آقاي علي دردشتي را از اين پس متولي تمامي مسائل مربوط به امور عمومي، پشتيباني و خدمات دانشگاه معرفي و از زحمات آقاي محمودي كه بعنوان نماينده شركت فراتر از وظيفه خود اين امر را عهده دار بوده است تشكر كرد. سرپرست مديريت امور اداري تاكيد كرد: آقاي دردشتي تجربيات فراواني در اين حوزه دارد و سالها پيش متولي اين مسئوليت بوده اند و اكنون نيز پس از سالها، به كار اصلي خود مشغول خواهند شد.
در ادامه، آقاي دردشتي مسئول عمومي و پشتيباني امور اداري از تدوين و ابلاغ شرح وظايف براي مسئولان امور عمومي ساختمان ها و نيز نيروهاي خدمات خبر داد و تاكيد كرد اين شرح وظايف براي مديران دانشگاه نيز ارسال مي گردد. وي همچنين از طراحي لباس واحد براي نيروهاي خدمات خبر داد و توصيه هايي در مورد تقويم نظافت داخل ساختماني، آراستگي ظاهري، نظم كاري، هماهنگي درخواست مرخصي بصورت حضوري و نه پيامكي و ... ارائه داد.
پس از سخنان آقاي دردشتي، تعدادي از نيروهاي خدمات به بيان نظر و ديدگاه و درخواست هاي خود پرداختند.

 
 
 
 
تاریخ:
1395/07/19
تعداد بازدید:
191
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
معاونت اداري و مالي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، چهاراه خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان، معاونت اداري و مالي
031-36244452
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal